Hoe houdt je de kragen van een poloshirt in vorm?

Bij mij verfommelen ze altijd in de was en dan krijg ik ze met strijken lastig in vorm. Is hier misschien een trucje voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.6K

Het beste antwoord

Inderdaad niet te sterk centrifugeren. Probeer de kraag ook al te fatsoeneren als je de polo op de lijn hangt.
Vervolgens aan de achterkant (is dus bij een kraag de voorkant) flink met stoom strijken.
Mijn tip voor het wegleggen in de kast: vouw de kraag niet om, maar laat hem omhoog zitten. Op deze manier blijft hij mooi in model en kun je hem omvouwen als je hem draagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet te droog centrifugeren en als ze nog vochtig zijn derect in model trekken.
Dus wassen op een fijnwas programma.

Toegevoegd na 23 seconden:
derect=direct